Instagram

sobota, 14 stycznia 2017

Demakijaż

Jak prawidłowo zmywać makijaż i dlaczego powinnyśmy to robić ?
Produktów oraz metod zmywania makijażu jest bardzo dużo np: klasycznie możemy użyć do tego ciepłej wody oraz szarego mydła , moja skóra jest bardzo wrażliwa oraz problematyczna przez dłuższy okres sama tak robiłam stosowałam szare mydło z otrębami pszennymi aby oczyścić twarz oraz zrobić delikatny peeling ,niestety moja skóra była bardzo wysuszona i musiałam z tego zrezygnować . Zaczęłam użyłam pianki pianki johnsons clean & clear  która była przeznaczona  dla  skóry wrażliwej oraz trądzikowej już po 2tygodniach byłam bardzo zaskoczona efektami  , skóra nie była zaczerwieniona , trądzik znacznie się zmniejszył Naprawde polecam ten produkt , cena około 8zł jedno opakowanie starczy .Następną metodą są właśnie środki przeznaczone do oczyszczania twarzy typu ta pianka , żele , pasty itd. kolejną metodą są mleczka do demakijażu oraz płyny micelarne . Jeśli chodzi o mleczka to najlepiej sprawdza mi to się z biedronki do cery wrażliwej plusy:
bardzo dobrze zmywa makijaż i dokładnie , niska cena , duża ilość produktu oraz wiele wariantów . Płyn micelarny którego używam i również jestem z niego zadowolona to Mixa skóra zaczerwieniona oraz wrażliwa również bardzo dobrze usuwam makijaż , oczyszcza oraz delikatnie łagodzi zaczerwienienia chociaż rewelacji nie ma .
Jest troszeczkę droższy ale często możemy go kupić fajnej promocyjnej cenie np w rossmanie lub naturze . To jaki kosmetyk wybierzemy zależy tylko i wyłącznie od nas każda z nas ma inną cerę , jednej  ten sam produkt może sprawdzić się doskonale a np innej wręcz przeciwnie ,dlatego więc  powinnyśmy same szukać i testować . Bardzo ważne jest to abyśmy znały swoją cere potrafiły określić jej  typ , dzięki temu łatwiej możemy wybrać ten idealny kosmetyk ;)  
Etapy oczyszczania skóry z makijażu :
1. Policzki. Zwilż wacik preparatem do demakijażu. Zmywaj policzki od skrzydełek nosa ku skroniom. Wykonuj koliste ruchy.
2. Czoło. Zataczaj koła od wewnętrznych kącików brwi w kierunku nasady włosów
3. Oczy. Cienie na dole usuwaj od zewnętrznych kącików do wewnętrznych, na górze odwrotnie. Zmywając tusz, potrzymaj nasączony wacik na rzęsach przez 10 sekund i przesuń w dół.
Dlaczego powinnyśmy w ogóle zmywać ten makijaż ?
- jest to czas kiedy nasza skóra odpoczywa , regeneruje się  .Większość produktów zapycha pory jeśli tego nie będziemy robić to możemy przyczynić się procesu starzenia  się skóry
- wyskakują krosty
- twarz wygląda na bardziej zmęczoną
-Jest to siedlisko bakterii
-problem ze zmyciem
-czerwone oczy od tuszu które powodują szczypanie
Jeżeli nie chcemy nic z tych rzeczy to powinnyśmy oczyszczanie twarz z makijażu przed snem. Po takim oczyszczeniu możemy zastosować ulubione serum lub krem .
Czekam na wasze opinie ;)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz