Instagram

sobota, 14 stycznia 2017

Makijaż studniówkowy

Daria znana jako blogerka z :
https://daria-mikolajewska.blogspot.com/
Wykonałyśmy makijaż studniówkowy kolory których głownie używałyśmy z paletki  makeup revolutions flawless  to czerń i brąz w zewnętrznym kąciku oka  oraz złoto na środku powieki . Metodą jakiej użyłam było kocie oko do wykonania którego użyłam taśmy aby uzyskać idealny kształt. Makijaż oka dopełniłam mascarą max factor 1000 calorie . Do stylizacji brwi użyłam  cienia w kremie z bell z linii wanted który stosuję jako pomade. Bronzerem z kobo nr 311 wykonturowałam twarz użyłam również rozświetlacza z wibo . Usta pomalowałam matową szminką z golden rose nr 02. Pudru transparentnego z essence użyłam w strefie T oraz pod oczami . Na koniec użyłam utrwalacza . zdj jest złej jakości niestety nie oddaje tego efektu wow
tak jak pisałam w pierwszym wpisie czekam na wasze opinie i uwagi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz