Instagram

sobota, 14 stycznia 2017

Początki

Dlaczego założyłam bloga?
Jestem Agata mam 18 lat .Moja przygoda z wizażem trwa od najmłodszych lat już wtedy bardzo uważnie obserwowałam przygotowania makijażu przez moje siostry, mame i nie tylko . Bardzo mi się to podobało więc sama  zaczęłam próbować swoich sił . Nie zawsze wychodziło to  perfekcyjnie , no ale jak to się mówi początki zawsze sa trudne . Mama do tej pory wypomina mi pomazane ściany oraz ubrania od tuszu , cieni szminki i innych . Jestem samoukiem wszystkie moje zdolności zyskałam poprzez czytanie poradników oraz oglądanie youtuberek . Za każdym razem starałam się odtworzyć dany makijaż  metodą prób i błędów z czasem zaczęłam tworzyć własne prace . Na blogu planuję  zamieszczać  tzw metamorfozy wykonane przeze mnie oraz recenzje produktów i akcesoriów  kosmetycznych zaczynając od kolorówki kończąc na pielęgnacji , bardzo lubie testować kosmetyki następnie porównuję je z ich zamiennikami . Staram się wybierać produkty które może kupić każda z nas , takie które mają atrakcyjną cenę oraz dobrą jakość , takich postów będzie bardzo dużo ponieważ mam świra na punkcie kosmetyków .
Makijaż sprawia mi wiele radości  Wykonując go jestem bardzo skupiona i odprężona . Radość i ciepłe słowa od klientek dają mi 100%satysfakcje oraz motywacje i energię do dalszych zmagań
W przyszłości planuję zostać profesjonalistką w tym zawodzie , mam nadzieję że to  mi się uda .
Zapraszam do dopingowania poprzez śledzenie mojego bloga oraz czekam na opinie i cenne rady :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz